Merhaba güzel anneler size bi sorum olacak , oğlum 2 buçuk yaşında bu haftaya kadar avm içindeki sesli araba ve oyuncakların trenin hepsine binerdi hatta çok zor bırakırdı ama bu hafta itibariyle korkmaya başladı trene bindi inmek istedi ağladı indirdik oyun alanına girmek istemedi ağladı baya neden böyle oldu anlamadım 😞 benimle aynı durumu yaşayan var mı merak ettim