Biz3kisiyiz_ Benim de balım 13 ay 11 günlük🌸çekmecelerin içini dökmeye bayılır katladığım herşeyi bozmak ister ki bozuyor bozuncada bana bakıp gözlerini kısıyor gülüyor tam kızacakken o an onu yememek için zor tutuyorum kendimi😄 yürüyor dışarda evde elimi tutmaz artık kendim yürüyorum havlarında bu aralar dışarı çıkacağımızı anlayınca hemen ayakkabısını alıp gelir kendi giymeye çalışır o hallerine bayılıyorum alkış bay bay git gel yapıyor müzik cok sever duyunca hemen oynar el sallar alkışlar oyuncaklarını sepete koyup tekrar cıkarır daha var da var minyon tipli yürüyünce yer cücesi diyorum Ada ismini cok söyler ada ada diye bi kardeşi olursa ada koyacağım bende eline salatalık veriyorum yiyo cok seçici bir kızım var herşeyi yemez kedileri cok seviyor kedi videoları açarım bayılır dışarda görünce peşinden gitmiyor diye ağlar arkadaş canlısıdır hayvanları cok sever iyiki doğmuş 🥰😀😀♥️ roman yazdım😂
Gece beslenmesi devam ediyor zayıf diye kesemedim yaa gece 126252627 kere emmek için uyanır uykusuz diz boyu bende 9 kilo şuan 18. Ayda hepten kesmeyi düşünüyorum memeden gündüZ 2 uyku yapar bazen tek değişiyor