Slakyz çalışma saatleriniz uzunmuş evet ama 8-17.00 mesai değil an azindan. Bir de hafta içinde 1 gün de izniniz varsa asgarinin altı bir ücrette anlaşmak hak olan. Bende Mardin’de öğretmenim. Çalışma saatlerim 12.30-16.30. Ama eşim 14.00 e kadar baktı. Bakıcı 14.00-16.30 arası çalıştı. Haftada 3 gün. 1500 istedi onu verdim. Tabi Eylül’de nasıl bir program bizi bekler bilemiyorum