3.5 yaşında oğlum var
İki buçuk senedir korunmuyoruz
Ama hamilelik olmuyor
Adetim 40 veya 45 günde oluyor
Kadın doğuma gittim adetliyken
Horman testi istedi ama devlet olduğu için denk gelmiyor
Adetim üçüncü veya ikinci gününe
Doğum sonrası adetim hem azaldı hemde günü düştü üç gün biraz iyi sonrası damla damla öyle oluyor toplamda beş gün önce 7 8 gün olurdum
Doktor bana hiç bir test veya muane yapmadan dedi ki
Büyük şehirlere git
Tüp bebek merkezlerine
Burda vakit harcama
Dedim ki eşim şehir dışında ayda geliyor bunun etkisi olur mu
Hamile kalmam
Dediği şey aşılama olur dedi
Benim bahseetim çok farklı bişeydi
Devamlıli ilişki yok anlamda söyledim
Moralim çok bozuldu
İlk hamileligim evliliğimm 7. Ayda oldu
Normal şekilde sezeyan
Doğum olup sonrası tüp Bebek hamile Kalan oldu mu