Znpmd Adana çok sıcak oluyormuş , biz de sıcak bir yerde yaşıyoruz ancak orası kadar sıcak olmuyor . Biz de çocuk odası , yatak odası ve salon da var. En çok nerede oturuyorsanız oraya alın, salon gibi . En azından kapıları açarsanız , diğer odalar da biraz serinler .