Anneler selam👋🏻
Oğlum 3 aylık olmak üzere. Sadece anne sütüyle besleniyor. Emzirmeye başladığımdan beri bi göğsümü emerken diğer göğsümden süt akıyor. Göğüslerin terbiye olması gibi bir durum okumuştum. Bu tam olarak ne zaman oluyor? Benim hala ilk zamanki gibi sütüm akıyor. Evde neyse de dışarda zor oluyor artık ince giyiniyoruz ıslanıyorum hala 😔😐 göğüs kalkanı kullanmak zorundayım. Ne zaman düzene girer tahmini?