Gry2305 Doğum yapalı 28 gün oldu. Sezeryan doğum yaptım ama kanamam hala devam ediyor bu normal mi doktorumu aramalı mıyım bu kadar uzun kanaması süren oldu mu ?
Gry2305 sedaksoy teşekkür ederim içim biraz olsun rahatladı çevremde bazıları çok uzun sürdüğünü söylüyor endişelenmiştim 40 gün dolunca zaten doktor kontrolümde var
Ozge1717 40 gün sürdü benimde korkma doktorum gayet normal demişti kanamam gittikten sonra üstüne bir de adet olmuştum