H2Kuru ben de 30 haftalık doğurdum oğlumu. 65 gün küvezde kaldı 870 gram doğdu. Prematüre bebekler zamanında doğan bebekler gibi olamaz elbette. Öncelikle düzeltilmiş yaşını baz almalısınız. Her bebeğin gelişimi de farklı zaten. Prematüre bebekler diğer bebeklere nazaran daha geç yapabiliyor oturma, emekleme, yürüme, konuşma vs Ek gıda da ben ille de 6.aydan sonra başlarım demiyorum. Başını tutması, destekli oturması ve ağzına doğru gelen bir şeye ağzını açma gibi motor becerileri kazanmış olmalı ki ek gıdaya başlayayım.. ben tamamen bebeğime odaklı gidiyorum bu gibi meselelerde geç de olsa elbet konuşur yürür vs Allah’ın izniyle