Oznurozer Kızım hasta kanında yüksek oranda enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık ama tövbe içiremiyorum püskürtüyor falan ne önerirsiniz nasıl içirebilirim?
Deletedmom115 Oznurozer Şırınga var çekiyorsun söylenilen ml de falan birden sıkıyorsun zaten o şeyle hemen yutuyor.
S_D Oznurozer emzik alıyorsa ilaç emziği deneyebilirsiniz. Yada eczaneden şırınga alıp onunla verebilirsiniz.
Cesurefe Deletedmom115 lütfen birden sıkma aynisini bende yaptim o esnada aglarken birden nefea aldi agzinda ki şurup girtlagini tikadi boguluyordu az kalsin.tikandi acılmasiyla kusmustu.azar azar yanagina ic tarafina sık.
Deletedmom115 Oznurozer Anladım diğer türlü zor olur gerçekten bizimde kanda enfeksiyon vardı ilacı görünce kaçıyordu artık. Başka da aklıma bir şey gelmiyor maalesef. Geçmiş olsun çok.
KuzeyiinAnnesii Oznurozer siz alabilirsiniz şırınga eczaneden ben ilaçları şırınga ile veriyorum 5ml - 1ölçek 2,5ml - yarım ölçek oluyor
Zeyzey20 Oznurozer eczaneden isteyin bbm de kizim hasta püskürtüyor önce bir yarısını sonra bir yarısını birden ağzına sıkıyorum ağlasana yutuyor
Makbuss Oznurozer şırınga ve emzikle iciriyorum az az sıkıp ağzına tam çıkartma isteği olduğunda emzigi veriyorum oyle oyle yutuyor kolay gelsin sana
1bocek1cicekannesi Oznurozer ben enjektörle veriyorum azar azar sonra da püskürtmesin diye agZına emziği tıkıyorum emiyor
metay5 Oznurozer ben bebeğim hastayken bi ilaç almıştım içinden şırınga çıktı ve onu yıkadım saklıyorum hep onunla veriyorum sizde eczaneden şırınga alabilirsin çok kolay oluyo ağladığı sırada veya zaten dikkatini çeker şırınga o esnada hemen verebilirsiniz