Balbebekim Ben asperox kullanıyordum önce onu sıkıp bekletiyorum sonra cifle siliyorum sonra durulama ve iz bırakmayan bezle kurulama yapıyorum. Ocağı bu sekilde kirlendikçe temizliyorum. Fırını ise kullandıkça temizliyorum, onu da önce asperx sıkıp bekletiyorum (fırın içini) sonra telliyorum içini camını telini, sonra bezle duruluyorum. 1 gün ağzı açık bekliyor hava alıyor eğer koku gitmemişse çalıştırıyorum. Tepsilerimi ise, içerisine bulaşık tableti atıyorum su kaynatıp döküyorum telliyorum hemen çıkıyor bu sekilde yapıyorum