Mervetnl Kızlar aranızda bağkurdan doğum parası alan var mı? 4b’den yani. Rapor bitiminden ne kadar sonra yattı birde ne kadar aldınız? 😌
Cikoleyla Siz e devletten beyan verdiniz mi verdiyseniz nasıl verdiniz? Ben vermeye çalışıyorum da nasıl vericem anlamadım
Cikoleyla Mervetnl e devletten bildirimde bulundu muhasebecim ama sistemde raporunuz gözükmüyor yazısı çıkıyor e devlette siz naptınız
Felicity Mervetnl acaba doğuma kadarki kısmı doğumdan sonra, sonraki kısmı ise rapor biriminden sonra mı yattı? Yoksa hepsi bir defada mı yattı?
Defnesa Eğer prim borcunuz yoksa rapor bitiminde yatar muhasebecinizin bildirmiş olması gerekir raporu
Defnesa Raporunuz bitince bağlı olduğunuz SGM yi arayın rapor odemelri birimine bağlanıp TC nizi verin sorgulasin arkadaşlar size tahmini ne gün yatacağinida söylerler hem
Cikoleyla Mervetnl raporları götürdünüz mü elden acaba? Yoksa e devlet bildirimi yeterli oldu mu acaba
Cikoleyla Defnesa muhasebecim beyanda bulunduk dedi ama başka detay vermedi herhalde bu kadarı yetiyordur dedi offf niye bu kadar karışık, teşekkürler bu arada
Mervetnl Felicity doğumdan hemensonra 550₺ yattı rapor bitiminde kalan rapor parası yattı işsizlik ödeneği olan
Cikoleyla Felicity bende bunu merak ediyorum, bana az yattı. Acaba iki parçada mı yatacak? Size de iki parça da mı yattı?