Dreamsrain19 Merhaba hanımlar bebeğim 1 yaş 2 aylık iştahsız az yiyor diye doktor polivit önerdi fakat şöyle bi sorunumuz var bebeğim her ilaç içtiğinde kusuyor. 😫😫 sizlerde de böyle olan oldu mu ne gibi yöntemler denediniz ne yaptınız? Acil yardımm
Gnc27 Dreamsrain19 belki de eksiklik yoktır vücudunda .. içinde vitaminler var o yüzden aklıma bu geldi ..
tugceo92 Dreamsrain19 bilemedim ki canım benim kızım bayıla bayıla içer mesela. Neden öyle olduğu hakkında bir fikrim yok açıkçası. Hastalandığı zaman içtiği ilaçlarda da öyle oluyor mu sadece bu surupta mi öyle oldu?
Dreamsrain19 tugceo92 tüm şuruplarda böyle oluyordu çok çok zorlanarak ağlaya ağlaya içiriyordum hatt abirini hiç kabul etmedi iğne olmuştu 4 gün
tugceo92 Dreamsrain19 o zaman vitamin surubundan kaynaklı bir sorun yok demek ki canim. Ilaclari zor iciyor madem