Merhabalar bende adet öncesi aşırı sinirlilik ,gerginlik ,ağlama , sıcak basması oluyır ..herkeste vardır ama bendeki rahatsız edici düzeyde,aşırı 😔 .. bunun için doktora giden oldu mu avaba ? Hormonlarda mı sıkıntı var acaba .. nedeni ne olabilir .. ben de gideceğim ama şimdiden sizlere de sormak istedim.