Meraba hanımlar yaklaşık 1 aydır doğum yaptım oğlumda 18 aylık bi türlü toparlanamadık🤦🏻♀️ dün sabah plastik küçük su şişesini almış masadan ve elinden düşünce üzerine basıp düştü ayağına basamıyor gittik röntgen çekildi bir şeyi yok dendi ama dünden beri asla basamıyo yürümüyo ağlıyo sürekli 😭 dolven şurup verdi ortopedi yani bilmiyorum bunun tedavisi dolven şurup mu hiç iyi olcak gibi değil başınıza böyle bişey geldi mi