Kızlar ya oğlum 4 ay 24 günlük kafasını ne zaman öpsek ellesek yanıyor gibi saçı da yok çok ateş ölçerle bakıyorum ama normal sıcaklığı. Babası da diyor sürekli ateşi mi var kafası sıcak diye artık beyni çok çalıştığından ısınıyor falan diyorum shksns ama neden olur bu bir yerde diş olunca falan diye okumuştum sanki bilgisi olan var mı