Dyggg1 Merhaba 3,5 aylık bebek sahibiyim.Saçlrım seyrekti zaten.Şuan avuç avuç dökülüyor.Kel kalıcam diye korkuyorum:( Evde heryer saç.Bi çözümü var mı bunun?
beyzzsenturkk_ Dyggg1 5. aydan selam 😂 hala dökülüyor maalesef doğum sonrası normal ben ilaç kullanmıyorum sevmiyorum ama isterseniz kan değerlerinize baktırın biberiye suyu ve urban kullanmak istiyorum ama 6. aydan sonra erteledim ilk 6 ay hormonlar tam oturamadığı için denemiyorum
SeverusSnape Dyggg1 vitamin değerlerinize baktırın derim. Benim de ara ara dökülüyor ama doğumdan sonra aşırı dökülmüştü. Şu an bebek saçlarımı görseniz, her yerden fışkırıyor ve inanılmaz kötü bi görüntüsü var.🫠
midekoruyucu Dyggg1 hamileyken kullandığım vitamin ilacını tekrar kullanmaya başladım ki doktorum da kullan demişti 6 daha ben çok bilmişlik yapıp kullanmamıştım 😏 dökülmelere tek çarem o ilaçlar oldu. 1-2 kutu kullandım düzelince bıraktım (decavit)
Dyggg1 beyzzsenturkk_ hadi ya :( değerlermin hepsi normal.Doktor vücut değişiyor dedi.Vücut değişiyor diye kel kalıcam valla 😀
Portologg Benim de 5 buçuk aylık aynen öyle bebek saclarimin oldugu yerler resmen kel kaldı ama ilk cocukta da yaşamıştım 1 yaşına girince düzelmisti dokulenler tekrar çıkmıştı