20 aylık oğlumu artık sütten kesmek istiyorum. Ama çok aşırı bagimli geceleri uyanır sabaha kadar ağzından çıkarmaz. Gündüzün desem ha tok ha aç hic fark etmiyor ha bire emmek istiyor artık kesmek istiyorum her şeyi denedim bir türlü olmuyor surekli ağlıyor miz miz huysuzlaniyor versem ayrı dert vermesem ayrı dert . Yardımcı olur musunuz nasil keseceğim memeden. Özellikle geceleri o kadar çok uyanıp sabahlara kadar emdiği oluyor ki artık uykusuzluktan önümü göremiyorum. Vermediğim zaman ağlamaktan mecali kalmıyor birde hastalaniyor hemen anlamadim. verdiğim zaman da bırakmak istemiyor yapışıyor.