H2Kuru Arkadaşlar doğum sonrası ve öncesi ödeneğini aldım toplu bi şekilde istedim 4 ay olmak üzere toplamda 120 gün yapıyor ya 103 günlük yatırmışlar muhasebeciniz öle onaylamış dedi basınıza gelen varmı tekrar bakıp haber vereceklerini söylediler