Ruveydaa tgbakar Erken değil mi ? Biz 5,5 aylığız daha yeni başladık. Tabi doktor önerisiyle. Kabak, biber,havuç, elma, kayısı falan verdim. 6 ay dolunca yumurta sarısı vs vercem
beyzzsenturkk_ tgbakar kendi corbalarımızın suyundan meyvelerden değdirdim agzına tamamen yemek yemeye baslamadık su an 5 aylıgız arada denetirim ama 6. ayı bekliyorum
Sura857 Ben 4.5 aylıkken bi denedim ama huzursuz etti oğlumu şimdi 5 ay 1 haftalığız 2 hafta sonra denicem bende erken başlanması gerektiğini düşünüyordum ama hiç gerek yokmuş belki sizinki yer ama en azından 1 ay sadece tadım yaptırabilirsiniz bence
Veragillerden Dört aylık bir bebeğin bağırsağı yiyeceklere hazır değildir. Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Huzursuzluk, bağırsak sıkıntısı, dışkı sıkıntısı vs. yaşayabilirsiniz.