mavikelebek_ Doktordan geliyorum bebeğimin vajinasında yapışma başlamış cerraha yönlendirdiler, başına gelen var mı kızlar bu ciddi bir durum mu tedavisi nedir bilen yazabilir mi ?
Duygu688 mavikelebek_ 1 ay önce doktora kontrole gittiğimizde benim kızımda da olmuştu cok az bi pay kalmıştı tamamen kapanmasına doktor bana her aklına geldiğinde elinle aç dedi bende her bez değiştirme sırasında elimle yanlara doğru çekerek açtım cok zorlamadan tabi hafif hafif 1 hafta sonra açıldı tamamen
mavikelebek_ Remziye2121 bebeğimin vajina dudakları yapışmaya başlamış tamamen yapışıp idrar deliğini kapatma ihtimali varmış bu yüzden cerraha yönlendirdiler tıp dilinde labial füzyon sanırım adı
Crystall mavikelebek_ ıslak mendil kullanımı yapıyormuş genellikle günde bir kere elinizle iki yana açtırın demişti doktorumuz bir de bir krem vermişti çok çok az sürdük 1 hafta kullandık geçti
beybiliko mavikelebek_ bebeğimde de aynı sorun vardı, çocuk cerrahisinr yönlendirdiler o da 10 sn süren bir işlemle hemen muayene odasında açtı, kullanmamız için bir krem verdi, bebeğimde de ağrı ya da acı olmadı, çok ciddi bir durum değil, geçmiş olsun
Nanaskani mavikelebek_ doktorumuz 1.ay muaynesinde farketmişti. Cerrahi önermedi açsalar da yapışıyor tekrardan gerek yok demişti. 1 krem vermişti sanırım travazoldü. Gece yatarken kulak çöpüyle incecik sürüyoduk kendi kendine açıldı. Sıkıntı yapma lütfen.
Mustafamom_ Canım merhabalar, benim yeğenimdede vardı ama onunki fazlaydı geçen hafta çocuk cerrahına götürdüler belki 5 dakika sürmedi yani eliyle açtı doktor korkma , yaptıramazsan enfeksiyon olma riski var ilerde sıkıntı oluyormuş
mavikelebek_ Mustafamom_ bayram sonrasında götürcem ben de inşallah şimdi kızların dediği gibi her altını açtığımda bi ayırıyorum hafifçe