elifinnannesiiiiiii Kızlar Merhaba 🌸 Düzenli olarak adet görüyoken bu ay 2 gün gecikti. Bel ve karın ağrım var ama olamadım🥹 hamile olduğumu düşünmek istemiyorum. Bu ay bu durumu yaşayan varmı? mevsimsel olabilir mi?
Mrs_Mert elifinnannesiiiiiii korunmasız ilişki yaşamadıysanız bu kadar gerilmeyin. Hava değişimi,stres,ilaç kullanımı her şey etkiliyor. Aklınıza çok takılırsa bi test yapın 🌷
elifinnannesiiiiiii Mrs_Mert Korumasız ilişki yaşamadım ama istemsizce her ya adet başlayana kadar bu stresi yaşıyorum Bebeğim 8 aylık 🥹
liyamira elifinnannesiiiiiii canim test yap oyleyse bende emziriyodum hamile olmak hic aklima gelmedi kizimdan oncede oyle korunuyodk cunku ama kizim 1 yasindayken hamile kalmisim emziriyorum diye hic ihtimal vermedim 2 .ay adet olmadim test yaptim 2 aylik hamileydim. Hic ihtimal vermedik ama nasip
liyamira elifinnannesiiiiiii eger hamile degilsende kesinlikle prezv. Kullanmani tavsiye ederim. Daha bebegin kucuk ve cok zor 2 si birlikte. 😪 Sakin guvenme bu yontemede.