Meri-Mel Meri-Mel Bayramlığımız sevdigim bir arkadaşımdan hediye bu arada kendim almadım sizler de paylaşın fikir olsun insAllah 🥰
SibelAkn Meri-Mel 3 yaşında kızım ve 1 buçuk yaşında oğlum var ikisine de bayramlık almadım bu defa çünkü kıyafetleri var dogru düzgün giydiremedigim havalanin değişikliğinden dolayı o yüzden onlardan giydirecegim.
Meri-Mel SibelAkn Ben de bir önceki bayram almamıştım olanlardan gitmiştik varsa fuzuli israfa gerek yok tâbi 🥰
Srpapatya Meri-Mel Elfgrn cilekliden bende aldım da çok geniş ya benim kızda zayıf hiç olmadı sjz güle güle kullanın çok güzeller
1Umut Oanne merhaba patpat diye bir uygulama var ordan da buna benzer ürünler bulabilirsiniz.Bende yurt dışında yaşıyorum.Bazen ordan alışveriş yapıyorum yani ordan biliyorum.Türkiye’ye de kargosu var diye biliyorum.Yorumlarda görmüştüm.
Benisahtesevme2 Meri-Mel çok tatlııııı🥰🥰🥰 Ozellıkle bayramlık almadım ama yaz alısverısı yaptık canım henüz gelmedi 🙃
omerinannesi_2705 Meri-Mel Oğlum 1 yaşında pek süslü püslü şeylerle rahat edemiyor o yüzden bu bayram spor aldım😊