Kızlar bebeğimle ne zeka kartı ne çıngırak ne tummy time ne de başka bişey bu zamana kadar hiç birşey ilgisini çekmiyo sanki yani yok denecek kadar az ne yapsam olmuyo sürekli kucak sürekli kucak tamam taşıyım ömrüm boyunca önemli değil ama hep mız mız hep ağlama sürekli uyuma isteği kucak isteği bi de bende vakit geçirsin gelişimi ilerlesin diye ne yapacağımı şaşırdım normal mi bu valla iyice taktım kafama dönmüyor bile çabalıyor ama hep mutsuz sanki çocuk