shrhyt Bebegim 4 aylik oldu ama 2. Ay asisi kolunda sivilce gibi oldu ağrı yapıyor ne yapmam lazım. Bilgisi olan var mi
Ebus2045 shrhyt hiç bişey canım o asi 6.-7. aya kadar öyle kabariyo gibi buyuyo gibi oluyo sonradan kendiliğinden geciyo oraya su degirmemeye çalış sakin sıkmaya falan çalışma. Bize doktor öyle söylemişti sanırım 7. Ayda kapanmıştı.
shrhyt Ebus2045 banyo yaptırırken kapatim ozaman orayı. Bir de bazıları sıkın vatikonla temizleyin yoksa ağrı devam eder dedi. Ama napcagimi bilemedim
Ebus2045 shrhyt hayır yani kesinlikle sıkma enfeksiyon kapabilir ve tehlikeli doktor bize o şekilde söyledi zaten bu iyi bişey aşının tuttugunu gösteriyor ama oynama bence yada dokoruna sor