Ezonunannesi20 sedaksoy benim Arçelik marka var ben ondan gayet memnunum. genel olarak temizligini aksatmayin toz haznesi su haznesi filan onları hep temiz tutun. mayo, üst iç çamaşırı atmayın
Ezonunannesi20 sedaksoy ben atılmıyor diye biliyorum desteklilerde şeklini filan bozuyormus ben hiç atmadım