Merhabalar hamilelik dönemimde çok çatlağım oldu sezaryen oldum izleri hep mor mor şuan çatlaklar. 3 ay geçti üstünden sezaryen izi için çatlaklar için önerebileceğiniz bir krem ne bilim uygulama güzellik merkezlerinde bişey varmıdır gittim memnun kaldım diyen ileride mesala bu çatlaklar beyaza dönüp göbüş mü buruşuyor bide göğüsler mesala emziriyoruz bir tanesi daha büyük daha çok sütüm var onlar da normale dönüyormuş tşkler 😅