Merhaba anneler çözümleriniz nelerdir kabızlık için? Günlük sıvı ihtiyacını karşılıyor, emiyor, ek Gıda çok iyi gittiği söylenemez ama yeteri kadar da besleniyor bence meyve vs de yiyor ama kakasını 3 gündür yapmıyor, zaten son zamanlarda iki günde bi yapıyordu. Ve sert bi şekilde dışkılıyor ne yapmam lazım çok zorlanıyor yaparken de çözümleriniz var mı?