Hilaalhepp beyaz eşyalarım samsung, gayet de memnunum. Ocağı da oradaki satış temsilcisi simfer i önermişti, öylelilkle almıştık , ondan da memnunum ; sadece fırını söylenen dereceden daha yüksek pişiriyor . Ama alıştık , eğer 200 derecede pişmesi gereken bir ürünse 180 le pişiriyorum