Ikrabia Ben de yaptim istiyorumm. Biktim ağdanın acısından. Eşim kol tüy konusunda da çok titiz. Çok acıyor mu ? Özellikle bikini bölgesi merak ettiğim. Bir de iğneli, buz lazer vs çeşitleri var. Siz hangisini yaptırdınız?
kuzeyto Ikrabia sadece bikini aciyor ama dayanilmicak bi sey degil, kesinlikle tavsiye ederim buyuk rahatlik
MaviNil Ikrabia Valla ağda acısının yanında lazer acısı % 1 😅 hamile kalmadan önce yaptırmıştım. Kollar eller ayak parmaklarıma kadar tüğ olmayan yerlere bile atış yaptırdım.Doğumla beraber biraz coştular ama tek seansta bitti. Yanlış hatırlamıyorsam 7 seansta bitmişti. Ama buz iğneli falan bilmiyorum onları
S_D Ikrabia ağda yi 1 defa denedim bir daha deneyemedim 🙊 Lazer ağdaya göre daha acısız ve harika birsey kesinlikle yaptırın. Ortalama 7 8 seansta bitiyor. Tabi sizin kıl tipinize bağlı 🤔
Ikrabia kuzeyto kesinlikle bende öyle düşünüyorum. Ağda bence daha acılı. Özellikle bikini 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
kuzeyto Byzgl_2019 bitiyo kuzum ama gidecegin yerde kullanilan cihaz cok onemli, onu iyi arastir. Cogu yer ucuza yapiyor ama tirt makinalar kullaniyorlar benim ilk gittigim yer oyleydi. Simdi gittigim yerde daha 2 seansta inanilmaz sonuc aldim👍🏻