Arkadaşlar merhaba umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur😊
Benim size sormak istediğim şu 3 ay 18 günlük kızım var, yavaştan kucağımda beslenirken falan hafif oturtmaya başladım sizce yanlış mı yapıyorum çok mu erken? bir de ne zaman destekli oturtmaya başladınız