Gidilmesi gerekiyor,sonuçta bir ameliyat olunuyor içerde kalan bişey varmı yara yeri iyimi rahim oturmuşmu organlarda yapışıklık varmı siye genel kontrol yapılıyor tüm ameliyatlarda sonrasında muayeneye gidilir.Kimse para için keyifinden çağırmıyor yaani kim demişse saçma söylemiş.