MerveOnay06 Kızlar selam 52 günlük bebeğim var kilo alımı haftalık 250 gr olması gerekirken 79 gr alıyor doktorda hipp marka anne destek sütünü önerdi birkaç gün kullanıp tekrar kontrole gideceğiz ama internette bu marka İçin pek iyi şeyler söylemiyorlar kullanan varmı hiç sorun yaşadınız mı ??
Kardelen1221 MerveOnay06 benim aynı başlarda böyleydi haftasına göre az aldı kiloyu ben hipp organik kullandım o kadar çok memnun kaldım ki böylece bebeğim hem kilo aldı hemde gelişimi çabuk oldu ben anne sütüne en yakın mama olarak biliyorum
kuzeyto MerveOnay06 valla cok camur atiyorlar ama ben kullaniyorum gayet de memnunum oglumun gelisiminden. Piyasadaki en pahali ve onerilen mamalardan, bence rakipleri kotuluyor el altindan
Cansu08 MerveOnay06 hipp için arkasından çok konuşuluyor. Benim bebeğim çok gazlıydı hipp kullandım. Çok iyi geldi. Probiyotikli olduğundan dolayı bir kez bile kabız olmadı. Bir kez bile kusmadı. Kilo aldırmaz diyolar. 6 aylık 9 kilo kızım. Valla her bebek farklı. Bir ara Holleye geçtim. Tam organik sağlıklı diye. O gün gazdan kıvrandı bebeğim. Yok tövbe değişmem. Katı gıdaya geçince Bebekler doymuyor zaten. 6 Aydan küçükken gayet de doyuyordu bebeğim. Karar sizin.
Burakselim45 MerveOnay06 bize giciyigelmedi cocum agzindsn burnundankustu o mamayi hep sma aldik rahatladk sukur
OmerAda İçinde şeker ve tuz var diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ben hipp combiotic kullandım ama hiç doyurmadı aptamile geçtim
melodininoglu MerveOnay06 bizde kullandık 30 gün sonra pahalı diye bebivitaya döndük canım. Ama kilo alımı iyiydi. 3150 doğdu ilk ay 4500oldu
fatma1965 doyurucu bir mama değil, gece uykudan kaç kez kalkıyordu sonra ben mamasını değiştirdim, zaten 1 kutu denemiştim
nagehanyorulmaz Ben aptamil kullanıyorum çok memnunum bağışıklığınıı da destekliyor öneririm kesinlikle
munevveraydiner [bilinmeyen] bende görüyorum doyurmuyor deniyor hep ben kendim vermedim hiç bizimkiler aptamil içiyor sıkıntımız yok canım.