Elvin12 ankastreyi cam almanızı asla tavsiye etmem, birkaç ay önce cam ocağım patladı, fotoğraflı post da açmıştım hatta bakabilirsiniz profilimden. Bir daha asla cam ocak almam, kimseye de tavsiye etmiyorum. Ben alırken patlama ihtimalinden hiç haberim yoktu, olsaydı almazdım.