Ekin23 Merhabalar kızlar 4 aylık olduk dün doktor kontrolüne gittik maflor damla önerdi kullanıp sorun yaşayan oldu mu yoksa rahatlattı mı
yagmurkokusu_ Ekin23 iyi geliyor yanında gaz ilacıyla kullanıldığında çok faydasını da gördük keçi gibi meeliyordu
bilgekizinannesi Ekin23 bize iyi gelmişti, şimdi 13 aylık kızım yoğurt vs yemiyor diye sanırım yine kullanacağım
Mrvkrt- Ben mavi olanı bebeğimin kabızlığı için kullandım on günlükten sonra kaka yapamamaya başlamıştı doktorumuz probiyotik olarak onu önerdi ve çok yapmaya başladı memnun kaldık bir sorun olmaz zaten probiyotik
Zeynepelcin Tugceeeeeee1 sizin bebeğiniz co kkucyk bence o ialc ona uygun değil.biogaia damla var peobiyotik damla siz onu alıp kullanın iyi geliyor bağırsak düzenleyici Ben kizim 3 4 aylik olana kadar kullandım hep sıkıntı yaşadığımda
Tugceeeeeee1 Zeynepelcin onun da çoğu yorumu iyi değil kafam karıştı o yüzden. Çocuğum daha kötü oldu yazanlar var sürekli ağladı yazablar var