melike567 Kizlar cok onceden başvuru yapmıştım bugün geldi içime bi şüphe düştü imza falan ada attırdılar acaba dolandırıcı mı ya bu zaman sonra gelir mi nerdeyse 1yil olacak başvuru yapalı aranizda gelen var mı bugunlerde gida kolisi
melike567 Defnesa ay bakmadım valla ya evde kimse yoktu bebegim agliycak diye hemen atıp çıktım eve ay ne aptalım yaaa
melike567 Defnesa hemen beldiyeyi aradım onlar göndermiş içim ferahladi yogunluk oldugundan gönderemedik diyor