ATC Post sahibi hem postunda büyük harflerle yazmış, hem de altta bir daha yazmış ki yaptığı büyük iyilik bence, ben hayatta uğraşmazdım. Bu yüzden uyarmak istedim. Dikkatimden kaçmış demek yerine ters ters cevaplar 🤦🏽♀️ Siz de atak haftasındasınız sanırım. Neyse post sahibinin bu yardımsever postunu kirletmemek adına ne derseniz diyin bir daha cevap vermeyeceğim. İyi günler