Merhaba guzel anneler
Daha once belki benim postuma denk gelmişsinizdir elimden geldiyince cogu kisiye cevapladim ama malesef yetismek cok zor oldu bazilariniz elestirdi neden benimkini cevaplamadin diye cok kez yazdi ama bende insanim ve benimde bir oglum var ilgilenmem gereken. Simdi bu postu tekrar acmamin sebebi su herkezinkini hesaplamak istiyorum kimseyi yuz ustu birakmak istemiyorum. O yuzden sizden ricam bebeginiz haftasini soyleyim bana dogum tarihi degilde KAC HAFTALIK OLDUĞUNU mesela merve 6 haftalik mustafa 19 haftalik gibi. Eger boyle soylerseniz benim hesapmamam daha hizli olur.
Anlayisiniz icin teşekkür ederim simdiden iyi günler ❤❤❤