Balse bende bu günlerinde biberon verdiğim için red yapmıştı. 4-4,5 ay bu şekilde gittim sagarak. Ama büyüdükçe sağmak zor olacak , göğsünüze yeterli uyaran gitmezse sütünüz azalır. Ben sagdigim dönemde çok istikrarlı sagiyordum 2 saatte bir bazen daha kısa. Gece de kalkıp sağdım. Ama sonra böyle olmayacak dedim. Emzirmeyi özledim. Silikon üç kullandım o şekilde emdi beni. Beraber duş alıp ten tene teması arttirdim. Üzerine uzanarak emdirmeye çalıştım. Hoplayarak ziplayarak ayakta her şekilde denedim. Biraz ağlamasına müsaade ettim, sonunda silikondan da kurtulup mememi tuttu. O gün bugündür 15 aylık oldu oğlum hala emiyor. Memeye baya düşkün oldu. Yaşına yaklaşınca zaten memeden kopamıyorlar. Ben biberon de veriyorum red yapmıyor. Çünkü meme kavramı gelişti ve memeyi her türlü istiyorlsr. Yani büyümeden sizde çabalayin tutturmaya