Merhabalar.2 aylık oğlum var.Gazlı bir bebek damlalarla hafiflettik çok şükür biraz.Ama sorun şu ki geceleri bir şekilde kıvranarakta olsa uyuyor uyansa da geri uyuyor ama gündüzleri 1 saat olunca ağlayarak uyanıyor geri uyutmazsam çok huysuzlanıyor.geri uyumak istemese anlicam ama gözleri kapalı ağlıyor bacaklarını çekiyor sürekli.Resmen savaş veriyorum gaz çıkarmaya çalışıyorum daha çok ağlıyor geri yatırıyorum ıkınıyor uyuyamıyor.Bunu nasıl düzelticem.😭 Gündüz uykusunu alamıyor hiç o yüzden de akşama kadar genel bi huysuzluk yaşıyor ve ben çok yoruldum.😞