Ben 2.5 yaşında yarım gün gitmeye başladım hiç bir travmam sıkıntım da olmadı, çocuğun evde kalması sürekli daha büyük sıkıntı , evde hangi anne bütün çocuğuna bir şeyler öğretebilir ben kendimde o gücü görmüyorum şahsen , şimdi Benim de bebeğim var durumum olursa gönderirim , hatta öncesinde de haftada birkaç saat oyun grubu falan istiyorum ki çocuk yaşıtlarıyla vakit geçirsin. Ben de erzurumdayım korkuyorum açıkçası çocuğumun yaşıtı arkadaşım da yok çocuk bundan kötü etkilensin istemiyorum