Normalde de pek iştahlı bir bebek değildi oğlum.3-5 dakika emiyordu.Hiç mama vermedim,anne sütünü dâhi biberonla içmedi 🤦🏻♀️Ek gıda da zorlu bizim.Yoğurt yemez,meyve yemez.Sebzelerden yediğini de yemiyor bu ara.
8 ay 16 günlük,sabah bazen omlet,bazen tam buğday unlu muhallebi yapıyorum içine haşlanmış yumurta sarısı ezip veriyorum.İçine ev yapımı labne peynir koyuyorum bir tatlı kaşığı.Bazen yiyor bazen yemiyor.Öğlen sebze püreleri yapıyorum,yerse iyi yemezse akşama kalıyor.Akşamları bazen irmikli muhallebi bazen pirinç unlu yapıyorum.Ama yediği bir iki yemek kaşığını geçmiyor.🤷🏻♀️