Reyhan34 Arkadaşlar hangi doğum kontrol hapı emziren anneler kullanabiliyor süte geçmeyen ben yazz isimli kullanıyorum da nasıldır o
Ysgl26 Reyhan34 cezarette diye bi hap var canım o kullnılıyor emzirirken yazz kullanılmıyodu bildiğim kadarıyla
BetulDefnee Reyhan34 yazz kullanılmıyor, ben yazz kullanıyordum hamilelikte önce doktora da söyledim cezarette ye geçtim
Reyhan34 BetulDefnee ben 12 gündür kullanıyorum onu cezarette var yazz kutusu bitincemi geçeyim cezaretteye yoksa hemen mi ters bişe yapmaz demi 12 gündür yazzz içtim şimdide ona başlasam birşey olurmu
BetulDefnee İnternette cezarette kullanma kılavuzuna bakın bence , bazı durımlarda 7 gün ek korunma yöntemi gerekiyor bazen gerekmiyor, ya da eczacıya danışın, ama ben sizin yerinizde olsam her ihtimale karşı 7 gn prezervatif de ekledim garanti olun diye