Rumeysaerva Arsm- ilk 6 aylıkken baba dedi sonra dede sonra annesimdi 13 ay 7 günlük baba anne dede mama teyze dayı anneanne zeki hatice ayse gel git havhav miyav of hadi gibi şeyler söylüyor
A2B4 Arsm- canım 13 ay 9 günlük hala babildio bababa ,mamama,dedede diye anlamlı degil normal dir bence her bebek farklı.net kelime yok normal de olması gerekiyor
muratnannsi Arsm- ilk anne dedi 7 8 ayllkti sanrm .13 aylik anne baba dede abi aba karga hav hav gak gak gol ac diyo .sifir ekran .surekli kitap okuyoruz cok seviyor ve gunde en az 1 2 saat parka çıkarıyorum. Ozellklr parktaki çocuklardan cok sey kapıyor.orda asiri mutlu oluyo
Bugleminannesi28 Arsm- 6 aylıkken baba dedi 7 aylık oldu anni baba gel buvvv(su) diyor birde parmak şıklatmayi öğrettim şarkı çalınca hemen parmaklar şıklıyor sjsjjd🤣
Arsm- muratnannsi bizde surekli kitaplarlayiz, surekli disari cikariyorum cevremde kalabaliktir ama olmayinca olmuyor 🤷🏻♀️
yagmurkokusu_ Bugleminannesi28 nasıl öğrettiniz peki biraz açar mısınız ? Bizde bay bay ve alkışlama yapmaya çalışıyoruz başka önerilere de açığım.
muratnannsi Arsm- zamanı var demekki üzülmeyin 🥰tv telefon yoksa zamanı var demekki .oglum anne dedikten aylar sonra bunlari kullanamaya başladı
A2B4 Arsm- 16.aya gelip birden açılan bebek gördüm aslında 18.ayı bekliyor bazı doktorlar sitres ypma
Srpapatya Arsm- şu an 9 aylık oldu bikac hafta önce baba demeye başladı ve anlamsız baya şeyler soyluyo bakalım başka neler diyecek
Meri-Mel Arsm- 6 buçuk aylık 3 gün üst üste baba baba baba diye evi inletti şuan 7 ay 7 günlük söylemiyor 😐🙁
papatyam-34 Arsm- 6 aylık mutfaktaydım yürüteç ile geldi bacağıma elini uzatıp anne demişti 🫠 sonra baba demeye başladı şuan 8ay 23günlük iki gündür dede diye dolanıyor hatta kapıya gidiyor dede diyip ağlıyor annemler ile aynı binadayız gün içinde gidip gelince alışmış olsa gerek dış kapıya gidip ağlıyor 😂 mama meme onları 5 aylık iken falan demeye başladı mamm mamm mem memem diye dolanıyordu evde
marinelife Arsm- bebeğim önce anne desin diye her gün dakikalarca karşısında ağğğnnn neeeeeğğğ diye haykıran ben ilk anne dediği zaman yazacağım buraya hsksjdk
nazlimom_ Arsm- 6-7 aylıktı baba demeye başladı şimdi 15 aylık teyze, baba, pisi pisi, meme,mama,gel, ver diyor yeni yeni de anne demeye basladı😅
Birberenannesi Arsm- 8 aylıkken anne dedi ilk. Şimdi 11 buçuk aylık anne, baba, dede, gel, hadi, meme, mana diyor.