Merhaba
Sezeryan dikiş yerimin sağ tarafı önce şişti ve kızardı doktora gittim alkolle pansuman yap dedi bir süre yaptım sonra kızarıklık gitti ama şiş kaldı doktorum iltihap görmüyorum dedi fakat içerde beze gibi boydan baya şişlik var taş gibi oda ağrı yapıyor.Dayanılmayacak gibi değil ama başına gelipte geçen var mı merak ediyorum bu hep böyle mi kalacak?23 gün önce sezeryan oldum