Hamilelikte neredeyse 22-23 kg aldım.Dogumdan sonra 10kilosu direkt gitti.sonra ne yaptıysam yarım kilı bile inmedi.hiç bu kiloda olmamıstım aşırı rahatsız oldum.kan degerlerime baktırdım kan ve d vit eksikmiş.takviye almaya başladım.takvite sonrası 1 kg gitti.şimdi diyetisten eşliğinde haftada 1 kg hedefi var.yaklasık 2 - 3 ayda eski kilo hedefim var. 2 aylık olunca online kabul etti