Minikkuzum1999 Kızlar bize bayram harçlığı yatmış ama açıklama yerinde öyle yazıyor ne demek acaba bilenler yardımcı olur musunuz tam bu şekilde yazıyor “Tedarik edilemedi banka talimatı verilemedi teslim edilmedi yazıyor”
Minikkuzum1999 eylulyagizmoms_ o anlama mı geliyor canım yani biz başvurmadık canım kendi kendine yat otomatik olarak giden bayram da öyle yatmıştı
eylulyagizmoms_ Minikkuzum1999 evet benim de aile destek ilk yattığında o yazı çıkmıştı sonra 2 güne yattı 😅 ben sadece aile destek alıyorum onu alanlara yatıyor mu ki acaba
Minikkuzum1999 eylulyagizmoms_ Bende alıyorum aile destek programın dan sizede çıkmalı bence bir kontrol edin
Minikkuzum1999 Kokoshbaby valla canım başvuru yapmadık biz kendiliğinden hesapa yattı giden bayram da vermişlerdi
Tubikkkkk Bebegimuyumuyorr ben aile destek ödemesi alıyorum da bayram harçlığı ilk defa duydum nerden bilgi alıyoruz acaba
Bebegimuyumuyorr Minikkuzum1999 Bir umut bende baktim başvuru yapmamiştim sosyal yardim benim adima başvuru açmiş ama hala başvuru aşamasında
Bebegimuyumuyorr Tubikkkkk Bayram harçlığı olarak geçmiyor ya aile yardımı ya da gıda yardımı senede iki defa bayramlardan önce veriliyor e devletten arama yerine sosyal yardım başvuru hizmeti yazıp sayfaya girin orda sağ altta + butonu veya yeni başvuru olacak tıklayıp eksiksiz doldurun açıklama kısmına “gida ve nakdi yardım talep ediyorum” yazın