Arasfi Bebeğim 9 buçuk aylık ve geceleri saat 4 e kadar sürmeli saatte bir uyanıp emmek istiyor .Ne onun uyku düzeni ne de benim kaldı.bu süreç yaklaşık bir aldır böyle.Önerisi olan var mı ?
Arasfi Nazlimu_ atak dönemi değil öyle olsa bir iki hafta sürerdi .Yaklaşık bir buçuk aydır böyle .Bir buçuk ay önce işe başladım ondan olabilir mi acaba ?
Nazlimu_ Arasfi olabilir tabiki neden olmasın. Oda yeni bir sürece alışmaya çalışıyor annesi. Ayrılık kaygısı yaşıyordur büyük ihtimalle
Eflinmasal1309 Aynı dertten bendede var 9 aylık ama ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyor sürekli emmek istiyor bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi uyku damlası bile fayda etmedi