Kızlar 4ay 22 günlüğüz geceleri sürekli uyanıyor gözlerini açıyor normalde ağlar emzirir yatırırdım şimdi komple uyanıyor her dk sonra geri uyutmak büsbütün zor uykusuzluktan mahvolduk sizinde mi böyle ne zaman düzelir bu 😭 birde hem mama hem meme ilerliyorduk sanırım meme reddi başladı emmiyor ememedigi içinde doymuyor bende aç kalmasın diye mama yapıyorum sürekli normalde 2 öğün mama veriyordum şimdi 6-7 ye çıktı napmam lazım çaresiz kaldım sütüm kesilecek emince çok huzursuz oluyor mamayla gülüp eğleniyoruz resmen