Kovancılarda 6 sene kaldık babam asker benim, memnun kalırsınız sadece devlet hast var orda: özel hastane için merkeze gitmeniz gerekiyor
Okula giden çocuğunuz varsa orta seviyede diyebilirim (değişmediyse tabi)
Lojmanları güzel aynı zamanda toki yapılmıştı baya büyük
Dışarıda normal evlerde de oturulur evleri baya büyüktür. Küçük bir yer ama sonradan ordan dönmek istemeyebilirsiniz , biz çok ağlamıştık dönerken 🫠 insanları da fena değildir
İhtiyacınız olan çoğu şeyi rahatlıkla bulabilirsiniz elazığ - Bingöl - Tunceli arasında kalan bi ilçe. merkeze mesafesi 1 saat kadar sürüyor
İçiniz ferah olsun ilk başta çok değişik gelebilir ama güzel bi yerdir
Azda olsa sosyal aktivitesi vardır çocuklar için oark havuz vs