Serranin_annesi Kaç aylıkken tuvalet eğitimine başladınız ve kaç gğn sürdü sadece bizde mi böyle yoksa herkesde mi aynı çok merak ediyorum kızım 21 aylık bez reddi yaşıyoruz eğitim vereyim bari dedim 7. Gün çişini salıyor hep çok yoruldum
Pol34 Serranin_annesi 25 aylık bezi istemiyor, tuvalete başlayalım dedim hazır havalar ısınmışken ilk 3-4 gün neredeyse hep üstüne yaptı sonra çiş demeye başladı allahım tünelin ucunda ışık göründü dedim bi kaç gün güzel söyledi ama kakayı hiç söylemedi sonra hoop başa döndük üstüne çişini yapıyor altındaki don şort ne varsa o an çıkarıp atıyor kenara. Hani ıslaklık onu rahatsız edip tuvalete daha kolay giderdi ya öyle yazdı herkes 🤣 çıkarıp atıveriyor kenara. 15 gün olacaktır dün 2 kez tuvalete yaptı 3-4 kez üstüne yapmıştır. Çok inat bir çocuk inatlaşacak tuvalete sokmak istemiyorum çünkü banyoya bir kez öyle yaptım 6 ay banyoya girmek istemedi aynı şeyi tuvalet için de yaşamak istemiyorum. Bir ay sürse de sabredicem. Sürekli sorup bıktırmak istemediğim için şöyle yapmaya karar verdim çiş yaptıktan sonra 1 saat kadar sonra sorup tuvalete götürmeyi teklif edicem dışarda çişini tutuyor çünkü 2-3 saat de olsa yapmıyor
Busseliko Serranin_annesi Benim kızımda tam 25 aylık, cumartesi günü basladık bugun 4. Günümüz ilk gün 5 kez Gün 6 kez 3. Gün altına tam 10 kez yaptı ve bunu oyuna cevirdi. Simdi islak kalsın rahatsiz olsun diyor uzmanlar, benimki rahatsiz olmuyor Buz dolabina kagit astım saat kacta altına kaçırdı Ne zman basarili bir sekilde yapti diye… Bugun saat 4, 2 kez altına kaçırdı kıyafet yıkamaktan yıldım. Lazımlık aldık iç çamasiri aldik ama hatami ediyorum diyorum bu yola girdin pes etme diyorum ama bilmiyorum cok zor bi surecmis
Naz-s Bugün benimde 7. günüm kafayı yemek üzereyim üstelik ikizler hala bir gelişme yok belirtileri var diye çıkardım ama istemiyorlar takmayada korkuyorum